:bite me

Jag skulle så gärna vilja åka till London.
Jag satt nyss och tittade på resa dit och hotell, jag måste säga det att jag skulle kunna ta mig dit för en rimlig summa redan på höstlovet. Fast då är ju frågan om man ska åka dit snart och kanske inte ha pengar till att göra det man vill, eller åka dit i sommar (som nästan är bestämt) och kunna leva livet utan att behöva tänka på ekonomin allt för mycket.

Idag så har jag varit på körskolan och kört, och min lärare sa till mig flera gånger i slutet på lektionen att jag bara blir bättre och bättre, tro mig -mitt självförtroende växte och ett hopp om att en dag kunna köra utan några problem känns inte allt för långt bort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0