:macro

_man kan lugnt säga att jag är väldigt glad just nu. Det är jag verkligen!
Jag beställde hem ett Makrolinsset i söndagskväll och idag när jag kollade posten hade jag fått en liten lapp. Jag satte mig på cykeln ganska så direkt efter och hämtade ut det. Nu har jag suttit och vridit och vänt på ringarna och äntligen nu har jag förstått hur de använd. Jag är helt extas och har sprungit runt som en galen i huset och fotat, sååå kul!!

-bilderna är helt oredigerade och jag använde tyvärr inget stativ den här gången, men det är något som jag (såklart) kommer att använda i framtiden.
jag kan fota makro nu :DDDD:DDD:DD::):)):

Jag skulle så mycket vilja hålla på och fota hela dagen lång, men det går tyvärr inte. Jag ska snart iväg på Spanska och sedan ska jag in till Ulricehamn och sedan är det plugg som gäller. Hoppas att jag på något sett kan klämma in en cykeltur där emellan.

_izabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0