:Nationella Prov*

Det är fint väder, himmelen är blå och solen skiner mellan de moln som befinner sig där uppe.


Jag provade Johannas reflexskärm som jag fick låna, hihi TAACK
Jag har världens bästa mamma ;)


Jag skulle ha åkt till skolan idag för att plugga matte men så blev det inte. Jag gjorde i ordning mig lite snabbt och stack i och sprang istället. Mycket skönt.
Jag ska strax sätta mig med matten och plugga. Vi har NP i matte imorgon och jag vill verkligen få minst VG på det.

I helgen var jag och Johanna i Göteborg och hade det as gött. Jag kom hem med påsar och ett tomt konto...vet inte riktigt om det var så bra eftersom månaden knappt har börjat.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0