:lady dance

Jag hade en jätte fin helg i Göteborg, det är alltid lika härligt att träffa vänner och bara komma bort från vardagen. Jag hittade en jättefin jacka som jag kommer att använda flitigt i höst och vinter. Det är lite knepigt väder just nu, på morgonen är det näst intill iskallt och på dagen-eftermiddagen så är det solsken. Jag vill inte börja använda min jacka snart men det känns inte riktigt värt när vädret håller på att tveka.. Och så har jag ju inte köpt mina efterlängtade Dr. Martens än heller och det kommer att kännas mer rätt om jag har både skorna och jackan när hösten verkligen kommer. Jag längtar.
Just nu håller vi på med webbdesign på datalektionerna och det är riktigt roligt!
Nu ska jag sätta mig lite med matte och sedan väntar sängen. I morgon är det en ny dag och jag hoppas att den blir mins lika bra som denna dag har varit. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0